Porady o sprzątaniu

Wystartowała kampania serwisu HOJO.PL - Pierwszej w Polsce Internetowej Giełdy Usług Sprzątania

07-09-2011

Pod hasłem "Też tego nie cierpisz?" 7 września ruszyła kampania reklamowa serwisu internetowego HOJO.PL – Pierwszej Internetowej Giełdy Usług Sprzątania, zachęcająca do porównywania ofert firm sprzątających i zamawiania usług sprzątania przez Internet.

Nasze doświadczenie w branży pomogło nam zauważyć bardzo duże zapotrzebowanie na serwis, który ma ułatwić Polakom znalezienie wysokiej jakości usługi, proste sprawdzenie cen i szybkie zamówienie wybranej oferty. HOJO.PL to platforma porównująca konkurencyjne oferty firm sprzątających, które są znane, rekomendowane i świadczą usługi zgodnie z opracowanymi przez nas standardami obsługi Klientów – mówi Rafał Płoski, kierownik serwisu.

W spocie telewizyjnym jak również na umieszczonych w Internecie banerach pojawiają się ludzie, którym sprzątanie kojarzy się z bólem głowy. Poszukują oni rozwiązania problemu, jakim jest nie tylko samo sprzątanie mieszkania, ale i znalezienie odpowiedniej firmy sprzątającej. Dzięki serwisowi HOJO.PL w szybki i wygodny sposób znajdują rozwiązanie i zamawiają usługę.

Podstawowym celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o nowej platformie ułatwiającej zamawianie usług sprzątania. Kampania jest pierwszym krokiem w budowaniu świadomości nowej marki HOJO.PL na polskim rynku – dodaje Rafał Płoski.  Pragniemy, żeby nasi obecni i przyszli użytkownicy mieli pewność, że HOJO.PL to miejsce, w którym każdy z nich znajdzie sprawdzoną, wysokiej jakości usługę sprzątania.

Celem kampanii jest również budowanie i wzrost świadomości marki serwisu wśród Internautów.  HOJO.PL jest pierwszą w Polsce Internetową Giełdą Usług Sprzątania, która bezpośrednio łączy Klientów z firmami oferującymi usługi czystościowo - sprzątające, takie jak: sprzątanie mieszkań, domów, pranie dywanów i tapicerki, mycie okien czy też sprzątanie samochodów. To godny zaufania sposób na dotarcie do solidnych Firm, które oferują wysokiej jakości profesjonalne sprzątanie oraz inne usługi ułatwiające utrzymanie czystości w mieszkaniach i domach.

Skierowana przede wszystkim do kobiet w wieku 25-49 lat akcja prowadzona jest w telewizji (TVP, Polsat, TVN i kilkanaście stacji o mniejszym zasięgu) i Internecie.

Autorami kreacji graficznych jest agencja VA, za planowanie mediów na potrzeby kampanii odpowiada dom mediowy – Media On, kampania będzie obecna w telewizji i Internecie do 28 września 2011r.

lista aktualności