Firma 389

Firma sprzątająca Jankowice - Partner 389
Sprzątanie mieszkań i domów Sprzątanie mieszkań i domów
Sprzątanie biur Sprzątanie biur
Mycie okien Mycie okien
Pranie dywanów i tapicerki Pranie dywanów i tapicerki
Sprzątanie aut, specjalne Sprzątanie aut, specjalne
Dodatkowe języki Dodatkowe języki
Świadczenie usług środkami ekologicznymi Świadczenie usług środkami ekologicznymi
W pełni ubezpieczona W pełni ubezpieczona
Ocena klientów Ocena serwisu Usługi firmy nie zostały jeszcze ocenione
Szanowni Państwo, Kompleksowe utrzymywanie porządku w obrębie miejsca pracy to istotna kwestia każdego przedsiębiorcy. Wiele firm nadal korzysta z własnych zasobów przy realizacji tego problemu. Jednakże, wiemy również, że liczba Profesjonalnych Przedsiębiorstw wykorzystujących do tego celu specjalistyczne firmy sprzątające, systematycznie wzrasta w bardzo szybkim tempie. Wzrost ten jest spowodowany kilkoma, bardzo istotnymi, elementami: Czas To Państwo wiedzą najlepiej ile czasu pochłaniają porządki. Naprawdę, nie ma to znaczenia czy wykonują to Państwo sami czy może jeden z pracowników. Średni czas sprzątania biura o powierzchni 50 m² wraz z przygotowanie wszystkich potrzebnych rzeczy przez niewykwalifikowany personel to 1 godzina. W tym czasie można wykonać od 10 do 20 rozmów telefonicznych w celu pozyskania nowych klientów - zwiększenia sprzedaży. Skuteczność dobrego telemarketera to 20-25% , czyli do 5 podpisanych umów. Czy naprawdę warto poświęcać ten cenny czas na sprzątanie? Koncentracja Ciągłe kontrolowanie obowiązków i zamówień związanych z działalnością Państwa firmy to za mało? Czy nie mają Państwo ochoty zwalić wszystkie mało ważne rzeczy jak sprzątanie, zadbanie o artykuły higieniczne i środki czystości na kogoś innego? Zostało jeszcze dwie godziny do zamknięcia, czyli tak na prawdę godzina na pracę, bo trzeba jeszcze posprzątać – czy to brzmi jak atmosfera sprzyjająca skupieniu? Jeżeli uważają Państwo, że elementy dekoncentrujące pracownika należy zniwelować do zera aby był on maksymalnie wydajny to oznacza, że zależy Państwu na jakości oferowanych usług – tak jak Nam. Wizerunek Czy zdarzały się sytuacje, w których wchodzący pod koniec dnia klient zastał Państwa pracownika z miotłą czy mopem w ręce? Może odkurzacz stał jeszcze w kącie? Zapewne nigdy Państwo nawet nie dowiedzą się o takich sytuacjach, zapewne żaden z pracowników nie przyzna się do takiej wpadki. Jednakże, czy to dobrze wpływa na wizerunek Państwa firmy? Czy pracownik, który odkłada mopa nadal będzie posiadał autorytet u klienta? Państwo decydują jak firma będzie postrzegana na rynku. Wizerunek to element, o który należy zadbać – kompleksowo. Efekt Motywacja to kluczowa kwestia w realizacji usług sprzątających. Jeżeli przychodząc następnym razem do biura, uznają Państwo, że jest posprzątane to proszę sprawdzić tam gdzie na pierwszy rzut oka nie widać. Właśnie po takich miejscach jesteśmy wstanie określić czy praca została wykonana poprawnie czy też nie. Nie należy jednak obwiniać za to pracownika – jeżeli nie został on zatrudniony jako sprzątacz, to oznacza, że jego ambicje wykraczają poza ten poziom usług. Bardzo dobrze to o nim świadczy – zapewne jego wewnętrzna ambicja i samoocena będą przydatne w wielu innych sytuacjach. Dalej jednak pozostaje problem wizerunku, bo przecież efekt końcowy to jeden z części wizerunku firmy, prawda?...

Dane kontaktowe
Miejscowośc: Jankowice
Kod pocztowy: 47-430
Rok założenia: 2011
barbinek
Sprzątanie mieszkań, domów
Firma informowała o przyjeździe telefonicznie, więc nie było żadnych problemów . Usługa była wykonana perfekcyjnie, bardzo miła ekipa, jestem bardzo zadowolona i na pewno jeszcze nieraz skorzystam.